RSS feeds FacebookTwitterLinkedInVolg mij viaSuivez-moi sur

Bijscholing clientenraden over zelfsturende teams

Steeds meer zorgorganisaties voeren zelfsturende teams in. Dat doen zij niet alleen in de extramurale zorg. Ook in de zorg die binnen de muren van een instelling wordt verleend, zien we steeds vaker de inrichting van zelfsturende teams.
Het invoeren van zelfsturende teams heeft consequenties voor de kwaliteit van zorg. De vraag die bij veel clientenraden speelt is wie verantwoordelijk is voor die kwaliteit en wie zij in de organisatie kunnen aanspreken op die kwaliteit. Om daar goed in te kunnen adviseren, hebben cliëntenraden kennis nodig over zelfsturende teams, de achtergronden daarvan én kennis over de rol die cliëntenraden hebben in organisatie waar met zelfsturende teams wordt gewerkt.

Daarom organiseert Zeggenschap.nu op dinsdag 21 juni 2016 ‘s middags in Utrecht een bijscholing voor cliëntenraden over Zelfsturende teams in de zorg. Klik hier voor programma en meer informatie

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.